dinsdag 30 december 2014

Bubbels & Borrelhapjes, 2015!

Nog ruim 24 uur en dan is 2014 achter de rug... Ik vond het een heerlijk jaar met hele fijne etentjes, (te veel) flessen wijn en bovenal heel veel gezellige mensen.
Wat 2015 gaat brengen is nog even een verrassing, voor mezelf ben aan het nadenken wat ik precies met dit blog wil, waarschijnlijk zal ik het in een nieuw jasje steken en minder recepten plaatsen, maar meer foto's. Soms iets minder gericht op voeding, maar meer gericht op dingen waar ik inspiratie uit haal of dingen waar ik vrolijk van word.

Morgen vieren we oud & nieuw en hieronder heb ik een aantal lekkere, maar zeker ook gezonde borrelhapjes voor je verzameld. Alvast een goed begin van het nieuwe jaar. Geloof mij, deze hapjes gaan goed met een glas bubbels. Op dat het een magisch jaar mag worden, vol écht eten, nieuwe uitdagingen, veel liefde en dat alles in goede gezondheid. PROOST!

Chips van zoete aardappel
Quinoa koekjes met spinazie, broccoli en feta

Knoflook - tijm champignons
Hartige muffins van kikkererwtenmeel en courgette

Geniet van een fijn oud & nieuw!  ☃

2 opmerkingen:

  1. De chips van zoete aardappel lijken me heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Andrea, gelukkig nieuwjaar! Chips zijn ook heerlijk! Moet ze wel af en toe omdraaien, dan worden ze echt een beetje knapperig.

      Verwijderen

Dankjewel voor je reactie! ♡