dinsdag 23 juli 2013

V a k a n t i e ! ! ! ☼♡☼♡☼♡☼♡☼♡☼

Yeah, het is bijna zover; vakantie! Dat betekent dat het de komende maand wat stiller zal zijn hier. Eerst ben ik een weekje op kamp met kinderen voor mijn werk en gelijk daarna ga ik genieten in Italië, op het strand liggen, uitgebreid eten en drinken, inspiratie opdoen, uitrusten en genieten van al het moois.

Wil je op de hoogte blijven? Volg mij dan via Instagram, daar zal ik regelmatig fotootjes posten.
Heb je een leuk idee, wens voor een recept of een vraag? Stuur me een mailtje, ik zal hem zo snel mogelijk beantwoorden. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog! :)


Tot over een maandje!

♡ Martine

Italie, zomer 2012 

Casal Borsetti, Italie, zomer 2012

Fijne vakantie!

Eat well. Love life. ♡

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie! ♡