dinsdag 20 november 2012

WELCOME & ABOUT

Hi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog! Hou jij ook zo van avonden lang tafelen met overheerlijk eten, verrukkelijke wijntjes, samen met veel vrienden en/of familie? Zo ja, dan ben je hier aan het goede adres, er is hier namelijk heel veel over lekker en  tegelijkertijd gezond eten te vinden!

Mijn naam is Martine Hilverda, ik woon in Amsterdam en ik hou heel erg van lekker eten, drinken & koken, dus zal ik hier van alles over vertellen op mijn blog.

Ook ben ik erg benieuwd naar waar al dat lekkers vandaan komt, voordat wij het ergens kunnen kopen en wat het vervolgens (na het eten ervan) met ons lichaam doet. Hierdoor ben ik begonnen met een opleiding tot Foodcoach (oftewel Voedingsdeskundige). Leuke weetjes of tips, laat ik hier voor je achter!

Op deze blog zal ik je op de hoogte houden van alles wat met goed eten en drinken te maken heeft, van nieuwe restaurants tot fantastische kookboeken. Uiteraard komen er veel gezonde en tegelijkertijd overheerlijke recepten langs. Dit alles met aandacht voor eerlijke en gezonde producten.

Laat je het me weten als je een vraag of een tip hebt? 
Ik hoop je hier vaker terug te zien!

EAT WELL. LOVE LIFE.

<3     Martine



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie! ♡